Kirándulás

2010.01.16. 22:26

Családi és falka kirándulást rendeztünk. Gazditesóval, +rokon csemetékkel. A négylábú állományt idegleinesen nálunk lakó Freya baba és még ideigelnesebben hétvégére nálunk lakozó segítő kutya tanonc Conan képviselte, plusz Pizsi a fiatal törpe tacskó. Az embergyerekek kutyagyerek sétáltatást játszottak, pechemre Ákosnak már csak én maradtam, így a legfiatalabb és legbuzgóbb kisember vezetett össze-vissza. A kölyökcsoport időnként szabadon fogócskázhatott, futkározhatott, én viszont pórázon voltam tartva végig. Gazdi időnként magához rendelt, így Ákos felnőttek követését én kontroláltam, egyszerűen póráznál fogva húztam magam után: Fijip! Fijip! Fogadjánl szót! Jött a figyelmeztetés Ákostól.

A bejegyzés trackback címe:

https://filip.blog.hu/api/trackback/id/tr971701677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása