M+M: média és műtét

2010.01.27. 22:19

A napi történéseink média részében én voltam a négylábú főszereplő, míg a műtétes részt Oszkár prezentálta.  

 

TáncosGabival a közös Mystic projekt kapcsán egy tv nevezetű helyre mentünk, itt már jártunk Gazdival és még emlékeztek ránk! Persze kosárral a számban jelentem meg, így a vad idegenek is egyből szívesen mosolyogtak vissza. Egyik dolgozótól megtudtam, hogy legutóbbi találkozásunkkor  valamilyen nagy hatást csináltam vele (bár én semmi ilyesmire nem emlékszem) és ebből kifolyólag egy belga juhász kutyát választott magának, nem is csalódott fajta társamban.  Bevallom élveztem a helyzetet, mert Oszi és Owen is kint maradt az autóban, így csakis én sütkéreztem a rivaldafényben.  Vagyis a simogatósdiban, mert amint bementünk a stúdióba, élő adás ide vagy oda én majdnem végig szunyókáltam. Gazdi szerint ez az öregség jele, hát nem tudom én megesküdtem volna, hogy a fáradtság miatt aludtam. 

 

 

 

 

 

 

A TV után Oszit vittük egy kutató intézetbe, ahol rákokat operálnak ki belőle. Hát igen, csórikám mindent összezabál, mindig is mondtam, hogy ez veszélyes! Remélem tanul az esetből (és többet hagy nekem).  Szegény ijedten remegve tekingetett vissza a műtő ajtajából. Oszit kötözöttsonka formátumba kaptuk vissza. Fehér kötéseit egész törzsére húzott hálóval is rögzítették. Otthon csak feküdt és szunyókált, időnként  halk nyöszörgéssel tudatta fájdalmait. Szerintem volt ebben azért színészi teljesítmény is, bár tényleg elég ramatyul néz ki Mr.Poci.  Estére hipp-hopp felkelt Oszi és  körbejárt a lakásban, Milu cicacimbije dorombolással üdvözölte, Owen bizonytalan szaglászással leste meg a kissé átvérzett kötözéseket.  Vacsorára azért Pocak is visszanyerte életkedvét, sokáig álldogált, majd a melegen ropogó kandalló elé senderedett. 

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://filip.blog.hu/api/trackback/id/tr521708924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása