K99 + ParAgility edzés

2009.11.15. 16:21

Edzeni jó buli! Bár én itt már nyugdíjazva vagyok. A K99 örző-védőjénél az autónk hátsó üléséről szemlélődtem és bevallom ez most is nagy megynugvással töltött el. Hát én nem értem miért lesz itt mindenki egyik pillanatról a másikra mérges. Egyikük kiabál, másikuk ugat aztán jön a harapdálás... Oszi szerint csak a játékszabály felismeréséig ilyesztő, utána nagyon jó móka. Hát Mérges-András a játékmester egyszerre tud sugározni barátságot és ijedelmet. Soha nem tudhatja az ember kutyája mikor, melyik énjével kerül szembe! Már az is érthetetlen számomra, hogy miért kell ellopni a védőkarját... Benfentes körökben terjed az a hiedelem, miszerint ez a játék valamifélle ősi magyar találmány, mert már a himnuszban is utalást tesznek róla: "Nyújts feléje védő kart". Részemről túl militáris ez a játék. Oszi nagyon élvezi, ritkán nagy hősi történeteket tud előadni tetteiről. 

 

A paragilitynél csak az ugrabugra ösztönadottságainkat kell a gazdival összhangban kiviteleznünk. Hát ez egészen nehéz, de ugrálni marha jó! Az aktív sportolók edzése után én is felmehettem a pályára. Nagyon élveztem a lehetőséget, vidáman röpködtem egyik akadályról a másikra. Gazdi nagyon megdicsérte ügyességemet, mert szerinte az is nagy eredmény, hogy nem gázoltam el egy akadályt sem csökkent látásommal. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://filip.blog.hu/api/trackback/id/tr631534603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása